قوانین سایت

بازگشت به لیست
تعداد مشاهده : تاریخ انتشار : منبع :

شما با دسترسی، ثبت نام و استفاده از سرویس های انزلی ملک اعلام میدارید قوانین سایت را مطالعه کرده اید و با آنها موافق هستید

ثبت نام و استفاده از سرویس ها

برای ثبت نام در انزلی ملک شما می بایست قوانین سایت را مطالعه کنید و موافقت خود را اعلام دارید در غیر اینصورت امکان استفاده از امکانات سایت را نخواهید داشت.

شما می بایست در هنگام ثبت نام اطلاعات درخواست شده را به درستی وارد کنید در غیر این صورت انزلی ملک می تواند و ممکن است حساب کاربری شما را مسدود کند.

انزلی ملک دسترسی شما را به سرویس های این سایت فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و شما هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.

انزلی ملک همه محتویات آگهی های املاک را که توسط کاربران یا سرویس های دیگر در سایت اضافه می شود  پس از بررسی تائید می کند و انگاه آنرا بر روی سایت قرار میدهد، برای درستی اطلاعات مدارک با دقت بررسی میشود و از افراد ذیصلاح کمک گرفته میشود.

کاربران سایت انزلی ملک امکان ثبت ملک خود را برای فروش یا اجاره بصورت آگهی دارند، شما می بایست اطلاعات آگهی خود را دقیق و کامل بدون اشتباه، درصورت مشاهده عدم رعایت قوانین و دریافت گزارش اشتباه در اطلاعات املاک آگهی شما حذف می شودو حتی ممکن است حساب کاربری شما نیز غیر فعال شود.

اضافه کردن مطالب، عکس در آگهی ها می بایست فقط در ارتباط با موضوع آگهی ملک باشد.

سایت انزلی ملک، سایت جستجوی املاک است و امکان جستجوی ملک، مشاهده اخبار مسکن و مستغلات، دکوراسیون و مواردی که در ارتباط با املاک باشند را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

پرداخت ها و تراکنش های مالی

کلیه پرداختها و تراکنشهای مالی و هم چنین ثبت قراردادها در مشاورین املاک داری مجوز و مورد تایید اتحادیه املاک در بندرانزلی و درج کد رهگیری انجام میشود و کمسیون های دریافتی طبق تعرفه های اتحادیه مشاورین املاک در بندرانزلی دریافت میشود و فاکتور برای شما صادر می شود.

انزلی ملک موجود بودن املاک، درست بودن اطلاعات را تضمین می کند، تمامی اطلاعات ثبت شده در سایت تاریخ ثبت دارند و روزانه اطلاعات املاک جدید به سایت اضافه می شود.

پرداخت در انزلی ملک به ۲ روش،دستی و دریافت رسید و واریز به حساب یا کارت به کارت انجام می شود.

نکته: همیشه اطلاعات تراکنش خود را ذخیره کنید تا درصورت نیاز به پیگیری شماره ها را به انزلی ملک یا بانک ارائه دهید، درصورتی که شماره پیگیری برای انزلی ملک ارسال نشود انزلی ملک مسئولیتی نمی پذیرد. 

تبلیغات درانزلی ملک

انزلی ملک در رد و یا قبول آگهی هایی که در سایت نمایش می دهد اختیار کامل دارد، برای آگهی در انزلی ملک می بایست ابتدا درخواست خود را به همراه بنر و لینک سایت مورد نظر ارسال کنید، در صورت تائید آگهی با شما تماس گرفته می شود..