هوشمند ترین شارژر دنیا

بازگشت به لیست
تعداد مشاهده : تاریخ انتشار : منبع :

وجود دستگاه های قابل حمل در دنیای مدرن امروز پر رنگ بوده و در این میان شارژرها اهمیتی ویژه دارند. به تازگی شارژری به بازار آمده است که به عنوان هوشمندترین شارژر دنیا شناخته می شود.

ویژگی های شارژر USBIDI ،شارژ دو برابرسریع‌تردستگاه، افزایش طول عمر باتری و بهبود سلامت آن است .این محصول مانند یک کابل شارژ یواس‌بی عادی به نظر می رسد اما در واقع توانمدتر است. در ساخت بخش خارجی شارژر USBIDI از مواد با کیفیت مطلوب و بادوام استفاده و این محصول به یک نشانگر ال‌ای‌دی و سرهای مغناطیسی مجهز شده است. انتهای کابل که به گوشی هوشمند متصل می شود دارای بخش حساس به لمس است.

شارژر USBIDI دارای دو حالت هوشمند و سریع است. از حالت هوشمند برای همگام سازی دستگاه با رایانه و شارژ آن با آهنگ عادی استفاده می شود، در شرایطی که حالت سریع ازتمام توانایی های شارژر USBIDI استفاده کرده است ،دستگاه با استفاده از جریان 2.4 آمپر دستگاه را دو برابر سریع‌تر شارژ می کند.

 

این دو حالت با لمس بخش انتهایی کابل که به گوشی هوشمند متصل است قابل تغییرند و رنگ چراغ ،معرف هر یک از آنها است. رنگ آبی برای حالت هوشمند و رنگ قرمز برای حالت سریع در نظر گرفته شده اند. هنگامی که دستگاه به طور کامل شارژ می شود چراغ خاموش شده و عملیات شارژ متوقف می شود .این حالت از هدررفت انرژی و آسیب باتری جلوگیری می کند.