انتخاب برگزیدگان مسابقه معماری 2014 لس آنجلس

بازگشت به لیست
تعداد مشاهده : تاریخ انتشار : منبع :

این مسابقه توسط شورای کسب و کار لس آنجلس میزبانی شده و در چهل و چهارمین دوره سالانه خود 30 پروژه از بهترین های معماری و طراحی سال در لس آنجلس بزرگ را معرفی نموده است. از پروژه کالج امرسون تا پروژه رودخانه لس آنجلس...، به هر برنده جوایزی برای تعالی خود در طراحی، پایداری و تاثیر در جامعه تعلق می گیرد.
انتخاب برگزیدگان مسابقه معماری 2014 لس آنجلس

 

به گزارش معماری نیوز، برندگان جوایز معماری 2014 شهر لس آنجلس به شرح زیر می باشد: 

 
جایزه بزرگ:  کالج امرسون لس آنجلس / Morphosis


این پروژه با 100 هزار و 700 فوت مربع در قلب هالیوود، خلاقیت دانشجو را برای عموم مردم به نمایش گذاشته است و دارای تکنولوژی حسگر برای تنظیم نور و دما میباشد. 
 

جایزه تاثیر در جامعه: رودخانه لس آنجلس 


این پروژه با 51 سهامدار اصلی که از طرح کلی تجدید حیات رودخانه لس آنجلس حمایت کرده اند شناخته میشود، یک طرح پیشنهادی برای بازگرداندن 51 مایل رودخانه است که یکی از منابع کلیدی فرهنگی و زیست محیطی در شهر لس آنجلس میباشد.


جایزه ی فراتر از لس آنجلس: هتل لوکس یون / Minarc


با طراحی که زیبایی ایسلند را منعکس میسازد، این هتل شامل متریال نوآورانه و شیوه های پایدار برای تعامل بین محیط ساخت و محیط زیست است.


جایزه ی فراتر از لس آنجلس: موسسه ج. ونتر کریگ /Architects ZGF


این مرکز تحقیقاتی و سیاسی درLa Jolla  کالیفرنیا واقع شده است و به طور خود کفا، سازگار با محیط زیست پایدار و مجهز به نیروی خورشید و آب طراحی شده است.


جایزه ساختمان سبز شهر لس آنجلس: قدم بر روی تاک /Architect EGAN | SIMON


این پروژه راه حل های پایدار برای تبدیل یک هتل موجود در هالیوود به مسکن حامی دائمی برای افراد بی خانمان و بیماران روانی را به نحو یکپارچه باهم ترکیب نموده است.


جایزه مدنی: مرکز اجتماعی ارتفاعات Potrero / Lehrer Architect


یک محل عمومی نمادین، مکانی مدنی در Montebello برای فعالیت های جمعی، گردهم آیی، تفریح و سرگرمی، جشن و هویت اجتماعی طراحی گشته است.


جایزه مدنی: مرکز والیس آننبرگ برای هنرهای نمایشی /  Pali Fekete Architects


بازسازی کامل یک دفتر پست قدیمی در بورلی هیلز به یک مرکز فرهنگی برای هنرهای نمایشی، که از جمله شامل 500 صندلی تئاتر Goldsmith میباشد.


جایزه دفتر تجاری و دفاتر مرکزی: ساختمان قرمز / Pelli Clarke Pelli Architects


پروژه گسترش ساختمان قرمز، طرح جامع Pacific Desin Center را کامل نموده و آن را به ساختمان شاخص سبز و آبی و مجموعه دفاتر غرب هالیوود متصل میگرداند.


جایزه طراحی مفهومی: بلوار کالور9300، توسعه چند عملکردی / Ehrlich Architects


این ساختمان در نظر گرفته شده تا نقطه شاخص جدید و دروازه ورود به مرکز شهر کالور باشد و از جمله شامل خرده فروشی، دفاتر اداری و فضای رستوران که بر فراز میدان شهر قرار گرفته است، میباشد.


جایزه طراحی مفهومی: جنوبی خلیج جنوبی بهداشت و درمان خانواده / Michael W.Folonis Architects


طرح بندی پروژه حس استقبال بیشتری در بیماران ایجاد می کند، طراحی ساختمان پایدار و سازگار با محیط زیست بوده که شامل باغ شفا، حیاط و مناطق تهویه طبیعی مناسب در درمانگاه میباشد.


جایزه آموزش و پرورش: دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، نورتریج - مرکز تفریح و سرگرمی دانشجویی / LPA, Inc


این تسهیلات به وسعت 130،000 فوت مربع، به طور کامل توسط هزینه های دانشجویان تأمین شده، و همراه با طراحی است که رشد ذهنی و جسمی دانشجویان را ترقی میدهد.


جایزه آموزش و پرورش: اتحادیه کالج دانشجویی شهر لس آنجلس / Harley Ellis Devereaux


ساختمان جدید 65،000 فوت مربعی در محوطه دانشگاه LACC در هالیوود، از زندگی روزمره دانشجویان حمایت میکند و یک حس قوی از اجتماع نیز ایجاد مینماید، همچنین محیط یادگیری در فضای باز را به شکل یک صحنه خیابان پر جنب و جوش و فعال در کنار خیابان مونرو گسترش داده است.


جایزه آموزش و پرورش: مرکز امور بین الملل مک کینون در اکسیدنتال کالج /Architects  Belzberg 


نوسازی و استفاده مجدد سازوار پذیر از سالن تاریخی جانسون در اکسیدنتال کالج در محله Eagle Rock، طرح داخلی ساختمان را به یک سلسله پردیس تکنولوژی و مرکز اطلاعات جهانی مبدل نموده است.


جایزه بهداشت و درمان: غرفه تحقیقات پیشرفته علوم بهداشت و درمان، مرکز پزشکی سدراس-سینا / HOK


ساختمان بورلی گراو یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی تشخیص و انتقال در ساحل غربی است.


جایزه بهداشت و درمان: پروژه نوسازی برج بستری مارتین لوتر کینگ جونیور / HMC Architects


نوسازی این ساختمان، دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت را برای جامعه جنوب لس آنجلس بازمیگرداند.این پروژه اهداف فراتر از مشارکت اجتماعی را نیز پوشش میدهد، به طوری که 35 میلیون دلار دستمزد محلی و 63 میلیون دلار برای کسب و کارهای کوچک محلی تولید مینماید.


جایزه مهمان نوازی: هتل آس Killefer Flammang / with Architects GREC


به عنوان ساختمان اداری هنرمندان متحد در سال 1927 ساخته شد، ساختمان نفیس گوتیک اسپانیایی، با 13 طبقه در مرکز شهر لس آنجلس واقع شده و اکنون به یک هتل با 180 اتاق تبدیل گشته است در حالی که بسیاری از ویژگی های شاخص خود، از جمله سالن تئاتر، برج و نمای سفالی اش را حفظ نموده است.


جایزه مسکن (چند خانواده، نرخ بازار): بلوک بارکر انبار شماره 1 / Nakada


تغییراتی در بارکر وارنر ساخت1908 ایجاد گشته به نحوی که مبلمان انبار، اکنون به 68 واحد کار-زندگی، در بخش هنری مرکز شهر تبدیل شده است.


جایزه مسکن (چند خانوار، مقرون به صرفه): پیکو 2802 / Yudell Moore Ruble


این پروژه شامل 33 واحد از مسکن مقرون به صرفه خانواده میباشد که در یک سایت قبلا مورد استفاده قرارگرفته، در قلب راهرو تجاری سانتا مونیکا در تقاطع پیکو و خیابان 28 واقع شده است.


جایزه مسکن (چند خانوار، مقرون به صرفه): تیلدن تراس / The Albert Group Architects


اولین توسعه مسکن شهر کالور برای خانه های مقرون به صرفه، با 33 واحد. آن را با استانداردهای ساخت و ساز سبز شهر و استان مطابقت داده و امتیاز نقره ای LEED را کسب نموده است. 
 
 
 
جایزه مسکن (تک خانوار، مسکونی): محل اقامت تراسدیل / Marmol Radziner


در بالای تپه ای در بورلی هیلز واقع شده و خانه پذیرای سنت زندگی داخلی-فضای باز و همچنین شخصیت مدرن شهر است.


جایزه معماری داخلی: ستاد شرکت بین المللی CBRE  / Gensler


این تحول بلند پروازانه، فضای آتریوم خالی را به محل کار خلاقانه این شرکت بین المللی در مرکز شهر لس آنجلس مبدل نموده و الگوی صنعت خدمات املاک را شکسته است.


جایزه معماری داخلی: ساختمان M / Gensler


این ساختمان بورلی هیلز، استفاده مسئولانه از مواد و منابع را با انتخاب یک استراتژی ساخت که بسیاری از ساختار های موجود را نگه می دارد، نشان می دهد.


جایزه معماری داخلی: آژانس متحده استعدادهای درخشان / Rottet


دفتر مرکزی جدید بورلی هیلز این شرکت دارای یک سالن با 165 صندلی روکشدار سیمانی، و شامل چندین جنبه از طراحی پایدار است.


جایزه معماری داخلی: فضای داخلی عمومی ویژه نمایشگاه (که هرگز ساخته نشد) Clive Wikinson


نمایشگاه طرفدار بونو در منطقه Mid-Wilshire واقع شده، نمایشگاه ایده های ساخته نشده معماری است که می تواند چهره لس آنجلس را تغییر دهد، اما هرگز به ثمر نرسید.


جایزه معماری پایدار: خوابگاه دانشکده حقوق جنوب غربی درخیابان 7 / Corsini Stark


آپارتمان های دانشحویان تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق شهری با عملکرد های پشتیبان آن یعنی فضای اجتماعی و مجموعه ای از فضاهای باز با دو سطح پارکینگ نیمه زیرزمینی همراه است. این پروژه برای به حداکثر رساندن تهویه طبیعی و روشنایی روز طراحی گشته است.


جایزه ریاست  LABC: میدان Century / Pei Cobb Freed & Partners


این پروژه 1.5 میلیون مربع فوتی یک قلب جدید برای شهر Century خلق نموده و با اصول طراحی سبز این شهر یکسان است.


جایزه معماری منظر: رزرو / Katherine Spitz


این سایت، زیستگاه ناهمگون وحشی را به یک منطقه تجاری و پسا صنعتی بافته است، و برخی از فضای سبز به یک محله در Playa Vista بازگشته که عمدتا از بتن و آسفالت میباشد.


جایزه معماری منظر: پارک Tongva و میدان Ken Gense /James Corne Field Operations 


توسعه گسترده، جامعه را قادر ساخته تا هم در طراحی و هم استفاده ترکیبی این پارک در سانتا مونیکا، از قبیل سالن آمفی تئاتر، گوشه باغ، منطقه بازی، باغ های پیک نیک و چشم انداز بازتاب داشته باشد.


جایزه استفاده ترکیبی: 8500 / MVE & Partners, Inc


استفاده ترکیبی از برج های لوکس نمادین در بورلی هیلز، یک سایت سابقاً مورد استفاده قرارگرفته تجاری را به یک مکان پر جنب و جوش و سرزنده احیاء نموده است و به منظور تقویت روابط اجتماعی یک عابر پیاده دوستانه در جوار خیابان ایجاد کرده است.


جایزه حفاظت: فروم، ارائه شده توسط Chase / BBB Architects with House & Robertson Architects


این پروژه از یک محل برگزاری ورزش و سرگرمی نادیده گرفته شده و مورد استفاده دیگر قرارگرفته به یک محل سرگرمی گران و تئاتر محیط زیست تبدیل شده است، این فروم نیز منافع عمومی قابل توجهی را به شهر Inglewood به عنوان یک منبع اشتغال و به عنوان یک سازمان دهنده سرمایه گذاری و توسعه محلی آورده است.


جایزه بازسازی ساختمان: Strange Weather Films / Space International, Inc


بازسازی دو طبقه دفتر این ساختمان ساخت دهه 1960، در دریاچه نقره ای به عنوان یک محل باشگاه و انجمن شهری در قالب دفاتر تولید فیلم پیش بینی شده است.


جایزه فروشگاه-رستوران: Peddler’s Creamery / ORA


در هسته تاریخی مرکز شهر لس آنجلس واقع گشته است. این لبنیات و بستنی فروشی سازگار با محیط زیست دارای محصولات ارگانیک محلی است و انگیزه های بومی را ترویج میدهد.


جایزه فروشگاه - رستوران: Yojisan Sushi / Dan Brunn Architecture


این پروژه از واژگان طراحی جدید برای این نوع از رستوران استفاده نموده و یک حس نیروبخش، غریب و مدرن به محله بورلی هیلز سنتی معرفی کرده است.


جایزه ی در حال ساخت و ساز: One Santa Fe  / Michael Maltzan Architecture with KTGY


One Santa Fe تحول مداوم بخش هنری را با برقراری ارتباط استانی، شهری و در مقیاس محله و یکپارچه سازی فضای خرده فروشی، تجاری، مسکونی و جامعه در یک فرم جسورانه معماری، به جلو حرکت میدهد.


جایزه ی در حال ساخت و ساز: رفت و آمد مکرر در پلایا ویستا / Rios Clementi Hale Studios 


این پروژه مکانی است برای جمع شدن، اجتماعی شدن و ورزش جامعه، با فضاهای داخلی/ فضای باز، که به آب و هوای "پلایا ویستا" و چشم اندازش ادای احترام می کند. 
 
 
 
جایزه ی در حال ساخت و ساز: UCLA مرکز آموزش و یادگیری علوم بهداشت و درمان / SOM


امکانات جدید این مجموعه یک پیوند ارزشمند برای دسترسی به ساختمان های متعدد و دانشجویان و استادان با رویکرد بهبود فضای یادگیری و همکاری را فراهم می کند.